2013. március 6., szerda

Magyarország, Military Air Show at Kecskemét, SzG3



Most inkább egy eseményt mutatnék be, mint helyet (bár Kecskeméten van), az a kecskeméti nemzetközi légi parádé. Én minden évben itt voltam, szerintem még Európában is kiemelkedően jó katonai légi parádé. Szerintem azok is jól érezhetik itt magukat, akik közvetlenül nem érdeklődnek a katonai repülés iránt, mivel a bemutatók igen látványosak, elsősorban a kötelékrepülések (ezek közül is a Frecce Tricolori Olaszországból, Ők már a zsenialitás határát súrolják). Néhány kép ízelítőül (idén is (2009) lesz augusztus elején - keressétek meg az interneten).
Időközben megtaláltam a 2005-ös bemutatón "készített" néhány kis videómat, ezeket nagy nehezen összevágtam a YouTube-n. Sajnos erősen tükrözi az akkor elérhető színvonalat (fényképezőgéppel készült és még hang sincs hozzá, így kénytelen voltam némi zenét hozzátársítani).

Military Air Show at Kecskemét, 2005

Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!  

 Military Air Show at Kecskemét
 Military Air Show at Kecskemét
 Military Air Show at Kecskemét
 Military Air Show at Kecskemét
 Military Air Show at Kecskemét
Military Air Show at Kecskemét

Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése