2014. május 21., szerda

Magyarország, Budapest, a CET-Bálna, SzG3


Ahogy közelednek a választások (2014), úgy kerülnek átadásra az új vagy felújított épületek. Ez az építmény ugyan nem napi politikai esemény miatt került be a beszámolókba, csak mostanában jutottam el ide, hogy szép napos felvételeket készítsek kívülről. Mert csúnya, felhős időben már jártam itt. 
A kettős neve: CET/Bálna is a konfrontáció szüleménye, ha az egyik oldal ennek nevezett el valamit, akkor a másik oldal juszt is másnak nevezi el. Az egyéb botrányos dolgokról most nem írok, az interneten fellelhetőek.
Az előző közlésemből azért az kiderülhetett, eléggé kiesik a mászkálási területemből. Gondolom ezzel sokan vannak így. Talán a Corvinus Egyetem közelsége segít a dolgon. Amúgy nekem (mint építőmérnöknek) nincs nagy gondom vele, talán nem ide kellet volna lepottyantani. Igazából ötletesnek tartom az építészeti megoldását, jó az is, hogy a Duna partra (még ha fent, a járdaszinten) ki lehet menni, csak úgy láttam, hogy a kb 300 m kerékpár út nem igazán megy sehonnan sehová, főleg a déli irányba. Úgy hirtelen vége szakad. Belül sem jobb a helyzet, itt közel úgy néz ki minden, mint minden "rendes" bevásárló központtal, csak az üzletek fele üres. Ha van kulturális szerepe, az nem kristályosodott ki előttem. Nem biztos hogy hosszú jövő előtt áll?!

Vissza a főoldalra (katalógus)














Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése